Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Περίεργοι τρόποι παραίτησης


 Ο Steven Slater, ήταν αεροσυνοδός στο αεροσκάφος JetBlue, σε κάποιο ταξίδι και αφού μια κύρια του είχε σπάσει τα νευρά έκανε το εξής : άνοιξε το διάδρομο της αναγκαστικής προσγείωσης και κατέβηκε από το αεροπλάνο θεαματικά. Από τότε ο Slater έχει γίνει λαϊκός ήρωας καθώς έκανε αυτό που οι περισσότεροι έχουν σκεφτεί: Να πουν  στον σπαστικό προϊστάμενο ακριβώς τι σκέφτονται  γι' αυτόν και τη δουλειά. Ο Slater αργότερα συνελήφθη και κατηγορήθηκε για απερίσκεπτη διακινδύνευση και  ποινική αναστάτωση.





Ο Neil Berrett γνωστοποίησε ότι σε δύο εβδομάδες έχει την πρόθεσή  να παραιτηθεί. Η επιστολή γράφτηκε σε μια τούρτα.
Το μήνυμα της παραιτήσεως ήταν το εξής:
«Αγαπητέ κ. Bowers,
 Κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, η θητεία μου στο Hunters  Point ναυτικό ναυπηγείο δεν ήταν τίποτα λιγότερο από καθαρό ενθουσιασμό και χαρά . Ωστόσο, έχω αποφασίσει να περάσω  περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου και να παρακολουθήσω κάποια  θέματα υγείας που έχουν πρόσφατα παρουσιαστεί. Είμαι υπερήφανος που υπήρξα μέλος αυτής της εξαιρετικής  ομάδας και εύχομαι στην οργάνωση μόνο τα καλύτερα στο μέλλον.
Σας παρακαλώ να δεχθείτε αυτή τη τούρτα με την κοινοποίηση ότι φεύγω απ τη θέση μου   στις 27 Μαρτίου.
 Φιλικά,
Neil W. Berrett

Υπέβαλε στη συνέχεια μια επιστολή παραίτησης γραμμένη σε χαρτί, διότι θα ήταν δύσκολο να κρατηθεί η τούρτα στα πρακτικά της εταιρίας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου