Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Διάσημα ρητά


Δύο πράγματα θεωρώ ότι είναι απέραντα σε αυτό τον κόσμο. Το διάστημα και η ανθρώπινη βλακεία. Αν και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
-Αλβέρτος Αϊνστάιν


Στο άγγιγμα του έρωτα καθένας γίνεται ποιητής.
-Πλάτων

Μην κάνετε στους άλλους εκείνα για τα οποία σεις θυμώνετε όταν τα κάνουν οι άλλοι σε σας.
-Ισοκράτης

Στην αγάπη αρχίζουμε απατώντας τον εαυτό μας. Αργότερα απατούμε τους άλλους.
-Oscar Wilde

Στον έρωτα, στην δόξα και στο θάνατο μόνοι πορευόμαστε
-Γιάννης Ρίτσος

Η μόνη ελπίδα μας να επιζήσουμε στη μνήμη των εμπόρων είναι να μην πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας.
-Oscar Wilde

Τον έρωτα δεν αξίζει να τον αγοράζει κανείς,
όταν πουλιέται
-Βολταίρος

Τώρα που ζω με τον εαυτό μου βαθειά κι απόλυτα, θέλω να μάθω ο ίδιος ποιός υπήρξα, τί σκέφθηκα, πώς έζησα και τί είναι αυτό που συνθέτει την μελλοντική μου απουσία.
-Μάνος Χατζιδάκις

Υπάρχει πάντα μια σπουδαία γυναίκα πίσω από κάθε ηλίθιο.
-John Lennon

Όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή. Αλλά όταν είμαι κακιά, είμαι καλύτερη.
-Mae West



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου