Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Διάσημα ρητά (2)






Όταν ποθείς στ' αλήθεια την αγάπη, θα τη βρεις κάπου να σε περιμένει.

Oscar Wilde 

Είναι ευκολότερο να πεθάνεις για μια γυναίκα παρά να ζήσεις μαζί της.
Λόρδος Βύρων


Ας μη πάω χαμένος άδοξα και χωρίς καμία προσπάθεια. Κάτι μεγάλο θα κάμω πρώτα που θα το μάθουν και οι επόμενες γενιές.

Όμηρος, Ιλιάδα Χ-304 

Το σημαντικό δεν είναι τι γνώμη έχουν αυτοί για μένα, αλλά τι γνώμη έχω εγώ γι' αυτούς.
Βασίλισσα Βικτωρία της Αγγλίας


Εσύ περιγράφεις τον πόνο μου και εγώ τον ζω.

Σοφοκλή - Αίας 


Στη δουλειά σου να είσαι σοβαρός και στη ζωή σου τρελός.
Αριστοτέλης Ωνάσης


Οι σκέψεις μάς κάνουν να υποφέρουμε περισσότερο από τα γεγονότα.
Σενέκας 

Οι ευφυείς άνθρωποι λύνουν τα προβλήματα. Οι ιδιοφυΐες τα προλαμβάνουν.
Αϊνστάιν
 
Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Για μια καταστροφή όμως, είναι απαραίτητος ένας υπολογιστής.

Bill Gates 

Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυά σου, αλλά όποιος και να τα αξιζε, δεν θα σε έκανε να κλάψεις.
Gabriel García Márquez


Φίλος είναι κάποιος με τον οποίο μπορώ να είμαι ειλικρινής. Μπροστά του μπορώ να σκέφτομαι φωναχτά.

Ralph Waldo Emerson 

Άργησα τόσο την πορεία μου στον κόσμο, που ήρθε το σούρουπο κι' έχασα τον δρόμο μου για πάντα.

Σαίξπηρ, Αντώνιος και Κλεοπάτρα
   
Οι γυναίκες μπορεί να υποκρίνονται οργασμούς, αλλά οι άντρες υποκρίνονται ολόκληρες σχέσεις.
Sharon Stone


Το γράψιμο δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καθίσεις μπροστά σε μια γραφομηχανή και να ανοίξεις μια από τις φλέβες σου.

Red Smith 

Οι γυναίκες προτιμούν να είναι όμορφες παρά έξυπνες γιατί οι ηλίθιοι άνδρες είναι πολύ περισσότεροι από τους τυφλούς.

Yvonne Printemps 

Ποτέ μην πιστέψεις ότι γνωρίζεις έναν άνθρωπο, αν δεν δεις πρώτα πώς συμπεριφέρεται σε δύσκολες και απρόβλεπτες καταστάσεις.

Γιώργος Επιτήδειος 

Μπροστά στη βλακεία, ακόμη και Θεοί είναι ανίσχυροι.

Friedrich Schiller 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου